من حامی دکتر رئیسی هستم چه کاری می توانم بکنم؟
خیلی‌ها می‌گویند که ما حامی دکتر رئیسی هستیم، چه می‌توانیم بکنیم؟.اینها لیستی از کارهای پیشنهادی است

این بسته برای چه کسانی است؟

در صورتی که جمع بندی دارید در این انتخابات و در فرصت محدود باقی مانده می‌خواهید بی تفاوت نباشید تا گام هشتم را مرور کنید و کارهایی که می‌توانید را انجام دهید. باشد که امام هشتم دست گیرمان باشد.

در همه گام‌ها افراد علاقه مند را به تشویق به فعالیت و #هرنفر_یک_ستاد کنیم.


گام اول: خودمان

1.   اطلاعاتمون را بالاببریم

اطلاعاتمون را بالا ببریم و دلایلی که می‌خواهیم از رئیسی حمایت کنیم را محکم کنیم. لینک‌های زیر می تونه کمکمان کنه.

·        مستند انتخاباتی 

·        کلیپ

·        پاسخ به شایعات

·        گروه تلگرامی: سید ابراهیم رئیسی، ستاد رئیسی، مبلغین


گام دوم: اقوام و آشنایان

به فضای مجازی سرگرم نشیم و بر صحبت چهره‌به‌چهره با نزدیکان، دوستان، همسایه‌ها، همکلاسی‌ها، هم‌محلی‌ها تمرکز کنیم. مشارکت در انتخابات مهم‌تر از نتیجه است، کسانی که از وضعیت موجود ناامیدند یا احساس می‌کنند کاندید ندارند یا در شناخت کاندیداها ناتوانند را به شرکت در انتخابات حتی اگر از رئیسی حمایت نمی‌کنند تشویق کنید و حتی روز رأی گیری از آن‌ها حمایت کنید.

2.   دیدارهای حضوری

·        در نشست‌های خانوادگی به صراحت اعلام نظرکنیم. نمی‌خواهیم نظرمان را بر کسی تحمیل کنیم فقط اگر می‌توانیم روشنگری کنیم.

·        برایشان مستند انتخاباتی پخش کنیم. مستند را از ستادها یا از اینجا دریافت کنید.

·        جلسه روضه و دعا برای پیروزی آقای رئیسی شکل دهید یا با شکل دادن جلسه روضه و دعا و.... در حاشیه‌اش با افراد برای رأی دادن به آقای رئیسی ترغیب کنید.

·        به اینکه به ریسی رأی می‌دهند اکتفا نکنیم. تشویق کنیم هر عضو از خانواده‌ی مان و نزدیکانمان فعال و #هرنفر_یک_ستاد باشند.

3.   تماس بگیریم

·        با افرادی که از قبل ارتباط داشته‌ایم تماس بگیریم و ضمن اعلام نظرمان در انتخابات، ایشان را به رأی به رئیسی دعوت کنیم.

·        افرادی که رأیشان از قبل رئیسی است با شنیدن نظر شما بر رأی خود محکم‌تر می‌شوند. شما نیز به اینکه به رئیسی رأی می‌دهند اکتفا نکنید. تشویق و راهنمایی کنید تا #هرنفر_یک_ستاد باشند.

4.   درخواست موضوع گیری از چهره‌هایی که ارتباط داریم

·        از چهره‌های مطرح در منطقه خود مصاحبه بگیرید و از آنها بخواهید تا در انتخابات نسبت به کاندیدای اصلح بی‌تفاوت نباشند. استاد دانشگاه، امام جمعه، امام جماعت مسجد و یا هنرمندان و را دست کم نگیرید. بسیاری از آنها می‌توانند موجب حرکت شوند و گروهی را به دنبال خود بیاورند.

·        از گروه‌ها و اقشاری که در آنها موثریم بخواهیم با نوشتن نامه از آ. رئیسی اعلام حمایت کنند. برای انتشار نامه از ستادها یا اینجا راهنمایی بگیریم.

گام سوم: در حین راه رفتن

5.   اقلام تبلیغاتی را توزیع کنیم

·        پوسترهای را در ماشین، دیوار، مکان‌های تبلیغی، سایر مکان‌های مناسب نصب کنیم

·        نشریه و در مساجد و هیئت‌ها و اجتماعات اطرافمان توزیع کنیم

·        یک ماژیک همراه داشته باشیم و روی تابلوهایی که برای انتخابات نصب شده یا در جاهایی که امکان نوشتن است، دلائل خود برای رأی دادن به کاندید مورد نظرتان یا رأی ندادن به دولت فعلی را به زبان ساده و منطقی بنویسید.

6.   اشتراک گذاشتن محتوا در شبکه‌های مجازی

·        از میان پیام‌های تبلیغاتی انتخاب کنیم و در شبکه‌های اجتماعی و متناسب با شناختی که از افراد دارید به ایشان بفرستید.

·        می تونید از کانال های تلگرامی زیر استفاده کنید:

o     کانال های تلگرامی: سید ابراهیم رئیسی، ستاد رئیسی، مبلغین

7.   نمادهای آ. رئیسی را داشته باشید

  • سعی کنید همیشه نمادی از آقای رئیسی (مثل پرچم ایران که از طرف آقای رئیسی اعلام شد) داشته باشید تا هم دیگران ببینند شما نظر دارید و هم باب صحبت باز شود:

    • آهنگ ... را پیشواز موبایل و اگر موبایلتان این امکان را دارد زنگ گوشی خود قرار دهید.

    • در فضای مجازی عکس پروفایلتان را تغییر بدید

    • پیکسل یا هرنماد دیگری همراه خودمان داشته باشید

    • بر روی ماشینتان با کمک شابلن طرح بزنید یا پوستر تبلیغ نصب کنید.

  • برای کار تبلیغی صرفاً از تصویر آقای رئیسی استفاده نکنید، و از تصاویر محرومین، مستضعفین و... بهره ببرید. تصویر آقای رئیسی را بدون جمله و پیام به کار نبرید.

  • می‌توانید نمادها را خودتان درست کنید یا از ستادها بخواهید

8.   تبیین در محیط‌های عمومی

·        در محیط‌های عمومی مثل مترو، اتوبوس، تاکسی، صف نان و... بحث راه بیندازید و با نفی وضعیت نابرابر فعلی، به تبلیغ آقای رئیسی بپردازید.

 

گام چهارم: حضور میدانی

به مناطق محروم و مستضعف نظیر جنوب شهر، شهرستان‌های حاشیه‌ای، روستاها و همین‌طور اقشار مستضعف و تحت تبعیض نظیر کارگران، معلمان، پرستاران و... بروید و اولویت تبلیغ را بر آن‌ها بگذارید. شما می تونید در حضورهای میدانی که توسط ستادهای نزدیکتان مشخص می‌شود شرکت کنید و یا خودتان یک حضور جدید را رقم بزنید.

9.   همراهی در حضورهای میدانی

·        اخبار ستادهای اطرافتان را دنبال کنید و در حضورهای ایشان شرکت کنید.

·        جهت ارتباط با ستاد نزدیک خودتان به .... مراجعه کنید.

10.    یک حضور جدید را ساماندهی کنید

·        در دانشگاه، مدرسه، خانه، مسجد یا محل کار جلسه بگذارید و به تبیین وضعیت کشور و تبلیغ دکتر رئیسی بپردازید.

·        می‌توانید هماهنگ کنید تا مبلغین به آن محل‌ها بیایند یا خودتان پشت تریبون صحبت کنید. برای راهنمایی بیشتر با ستاد هماهنگ کنید.

o       از اینجا ایده بگیرید.

·        در محیط‌های مذهبی متوقف نشوید، بر سر چهار راه‌ها و محیط‌های محل تجمع مثل در کارخانه‌ها در هنگام تعطیلی، مساجد و هیئات، فروشگاه‌های بزرگ، شهرستان‌ها و روستاهای اطرافتان و... حاضر شوید با در دست داشتن تصاویر یا دست‌نوشته یا کاریکاتورهای اعتراض به وضع موجود، فرداً و جمعاً نمایشگاه خیابانی تشکیل دهید و با مردم وارد صحبت شوید.

o       از اینجا ایده بگیرید.

گام پنجم: ضریب رسانه‌ای

میشه با چند دقیقه وقت بیشتر، اثربخشی یک کار چند برابر کرد:

11.    انتشار کارهایمان

·        اگر فعالیتی می‌کنید فیلم و عکسش را هم آماده کنید. از آپارات، یوتیوب، اینستاگرام و تلگرام و توییتر برای انتشار فیلم در اینترنت استفاده کنید.

12.    مصاحبه‌ی مردمی

·        از مردم مصاحبه‌های کوتاه موبایلی و (یک دقیقه‌ای یا کمتر) در حمایت از رئیسی یا بیان مطالباتشون بگیرید و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. سؤال‌های مصاحبه اینها می تونه باشه:

o       چرا به رئیسی رأی می‌دهم؟

o       آیا دولت یازدهم موفق بوده و شرایط اقتصادی بهتر شده؟ و...

گام ششم: همکاری با ستادها

13.    همکاری در فعالیت‌های ستادی

·        ستادهای منطقه و صنف خودتان را شناسایی کنید. ببینید چه کاری روی زمین است یا برای آن‌ها کمک مالی و... جمع‌آوری کنید.

·        می تونید در اینجا اعلام همکاری کنید تا با شما تماس بگیرند..

14.    مشورت

  • نظراتتان را با ستادها خصوصاً ستادهای منطقه و صنف خود در میان بگذارید. همچنین می‌توانید نظراتتان را به اینجا ارسال کنید.

15.    کمک مالی

  • برای کمک مالی به شماره کارت ... شماره حساب ... به نام.... پول پرداخت کنید.

گام هفتم: ستاد خودجوش

16.    ستاد ثابت راه بندازیم

·        اقلام توزیعی را از ستادها تهیه کنید.

·        در مغازه و محل کسب خود پوسترهای آ. رئیسی را نصب کنید و اقلام توزیعی را یک جا مرتب در معرض دید مردم قرار دهید.

·        افراد علاقه مند به همکاری را تشویق به فعال بودن و #هرنفر_یک_ستاد کنید و راهنمایی‌اش کنید.

·        با افرادی که حامی کاندید دیگری هستند وارد جدال نشوید.

17.    ستاد سیار راه بندازیم

·        نیازمند یک ماشین و سه نفر نیروی فعال ترجیحاً با امکانات: اکو دستی، عکس نامزد دلخواه و بروشورهای توضیحی، بادکنک برای کودکان، ماژیک است. توضیحات بیشتر را در اینجا بخوانید. توضیحات بیشتر:

o       در نقاط شلوغ و پررفت‌وآمد با گذاشتن سرودهای حماسی، به تبلیغ کاندیدای خود بپردازند مثلاً چرا فلانی؟ به فردای ایران فکر کنیم، زندگی آینده ما درگرو تصمیم امروز ما و ... و بروشور پخش کنند.

o       برای بچه‌ها بادکنک باد کنند و روی آن شعارهای جالب مانند به فلانی رأی می‌دهیم به خاطر فردای کودکانمان و ...، توجه به کودکان برای پدر و مادرها اهمیت دارد و ممکن است در انتخاب آن‌ها مؤثر باشد.

o       به روستاهای اطراف شهر بروید، با سرودهای حماسی مردم را جمع کنید، در محیط روستا چند پوستر بچسبانید و به مغازه‌ها پوستر بدهید و چنددقیقه‌ای برای مردم صحبت کنید و بگوئید حل مشکلات دست خودمان است، می‌توانیم مطالبه کنیم، با دقت رأی بدهیم، و..

گام هشتم: دعا

18.    دعا کنیم

·        حتی اگر هیچ‌کدام از کارهای بالا را هم نمی‌توانید انجام دهید، برای پیروزی کاندیدای اصلح دعا کنید و صدقه دهید. دعا خیلی مهم است از خیلی از این کارهایی که ما می‌کنیم مهم‌تر است. هرچقدر هم که کارکنیم، بازهم دعا مهم است. یادمان نرود.